Poslednje

PUTNICI OČAJNI:DOŠLI NA STANICU, A AUTOBUSA NEMA

Dvaredovna polaska iz Prokuplja ka Beogradu, autobuskog prevoznika „Lasta“ jutros nisu saobraćala, a putnicima je vraćen novac, kada su došli na stanicu. Ipak, situacija koja se dogodila je poremetila planove mnogima, jer su imali vezane avionske letove iz Beograda, putovali su dalje sa unapred kupljenim kartama, a autoprevoznik se nije potrudio da im obezbedi prevoz.

U pitanju su polasci iz Kuršumlije i Blaca u 5.45 i 7.15, a u 9.45 je putnike do Beograda prevezao kombi.

-Bilo je lјudi koji su imali avionske karte vezane za ovaj polazak, ja kartu za Nemačku, ali osim radnice na šalteru nikog iz “Laste” nije bilo briga što će lјudi zakasniti na posao, možda neko na neko veselјe neće otići, možda je neko imao zakazano kod lekara. Ona je učinila sve što je mogla da bar za nas tri obezbedi prevoz do Beograda, predlagala je da nas odvezu autom, ali nadležni nisu pristali i lјutili su se na nju, jer ih je probudila u nedelјu ujutru- kaže Dragana Petrović koja jutros nije mogla da ode na željenu destinaciju, jer autobusi nisu došli.

Kako smo saznali, autobus koji je trebalo da dođe iz Kuršumlije se pokvario, a ovom iz Blaca se zaledila nafta. Zamenu autoprevoznik nije našao i jedino što su uradili je da vrate novac putnicima koji su očekivali prevoz.

-To je skandal i zaista neodgovorno od strane ovog prevoznika. Ja sam se nekako prebacila do Niša, pa sad odatle tražim prevoz za dalje. Šta je sa svima ostalima- pita se još jedna putnica.

Nisu samo putnici iz Prokuplja ostali bez prevoza, već i iz Kuršumlije, Blaca i svih ostalih mesta koja su do Niša, a koji su imali kupljene karte.

Mi smo pozvali ispostavu „Laste“ u Prokuplju, ali se niko nije javio na broj telefona, a uputili smo i pitanja mejlom i čekamo odgovor.

ZAKON KAŽE:PREVOZNIK MORA DA IZVRŠI USLUGU!

Prema Zakonu o ugovorima o prevozu u drumskom saobraćaju, u članu 19 se navodi da “prevozilac odgovara za štetu nastalu zbog zakašnjenja ili prekida putovanja, osim ako dokaže da do zakašnjenja, odnosno prekida nije došlo njegovom krivicom” a u članu 20 istog zakona stoji da se “zahtev za naknadu štete nastale zbog zakašnjenja, odnosno prekida putovanja podnosi se prevoziocu u roku od 15 dana od dana kad je putovanje završeno, odnosno od dana kad je trebalo da bude završeno”. U ovom Zakonu je jasno propisano koja su pravila u drumskom saobraćaju i za prevoznike i za putnike.

https://www.paragraf.rs/propisi/zakon-o-ugovorima-o-prevozu-u-drumskom-saobracaju.html

Prijavite se ili se registrujte kako bi bili i vi deo prokupljepress.com kulture.

Pretplatite se
You've successfully subscribed to Prokupljepress.com
Great! Next, complete checkout for full access to Prokupljepress.com
Welcome back! You've successfully signed in.
Nemoguće je da se prijavite! Molimo vas Pokušajte ponovo.
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Greška!!! Niste ispešno platili.
Uspešno! Uspešno ste izmenili podatke za plaćaje.
Greška! Dogodila se greška prilikom unešenja podataka. Pokušajte ponovo.