Nakon šest dana od kako smo postavili dva prosta pitanja koncesionarskom preduzeću „Demetra AB“ koje obavlja uslugu naplate parkinga, dobili smo nejasan i neprecizan odgovor, o formiranju Komisije za rešavanje pritužbi građana i Savetodavnog tela. Čak i na prosto potpitanje da li je bilo pritužbi Komisiji, nismo dobili odgovor. A kako bi i bilo, kad građani zapravo nisu ni obavešteni da ona postoji.
Ipak, po njihovom, obaveštenje je uredno zalepljeno u poslovnici preduzeća na Velikoj pijaci, doduše bez datuma štampanja, pa može da bude i da je od juče.
Ipak, jedina lepa stvar u ovoj sada već maratonskoj trci sa naplatom kazni za parkiranje i pritužbama građana je da su eto u „Demetri AB“ odlučili i da izrade sajt koji će da sadrži sve potrebne podatke za građane. Jeste da je to trebalo prvo uraditi, pa naplaćivati i kažnjavati, ali ajde sad.
-U toku izrada internet-stranice koja će sublimirati sve potrebne informacije vezano za način rada i funkcionisanje parking-servisa u Gradu, gde će korisnici moći i u elektronskoj formi da dobiju sve potrebne informacije na jednom mestu- piše u odgovoru koji nam je dostavio tehnički direktor “Demetra AB” Dejan Vasiljević.
U tom odgovoru se navodi i da “svi građani u skladu sa ovim Obaveštenjem svoje primedbe mogu da ulože bilo lično u našim poslovnim prostorijama, elektronski, ili putem istaknutog telefona za reklamacije”.
-Na kraju, podsećam vas, da su na svim istaknutim tablama za informisanje građana o plaćanju parkiranja putem sms-a takođe istaknute i ove informacije (att-table parking)- piše u odgovoru koji nam je dostavljen.
Sve piše, samo ne piše je li se Komisija sastajala da reši pritužbe koje su građani prijavili, putem mejla naravno samoj centrali, a o kojima smo mi pisali.
Čak je i GrO DS u Prokuplju pozvao Grad Prokuplje da stane u zaštitu građana I poništi ugovor sa “Demetra AB” ali gradski oci to nisu ni čuli, naravno.
Prijavite se ili se registrujte kako bi bili i vi deo prokupljepress.com kulture.
Pretplatite se